نصب و طراحی انواع سایت , انجمن , شبکه اجتماعی و فروشگاه های اینترنتی

تماس : 09338096067

ساخت انواع سایت و انجمن بر روی بهترین هاست های دنیا

  • ۱
  • ۰

مای بی بی (MyBB) چیست؟


توضیحاتی در مورد سیستم انجمن ساز رایگان مای بی بی


MyBulletinBoard یا به اختصار MyBB (مای بی بی) سیستمی است که بر پایه زبان برنامه نویسی PHP و بانک اطلاعاتی MySQL نوشته شده است. پلاگین(افزونه)ها و تم(پوسته)های طراحی شده برای این سیستم آن را بیش از پیش حرفه ای تر و کاربر پسندانه تر کرده است. این سیستم توسط Chris Boulton ساخته شده و توسط گروه MyBB پشتیبانی می شود. امکانات و ابزار های جدید در نسخه 1.4 باعث شده این سیستم جایگاه برتری را در بین سیستم های انجمن ساز به خود اختصاص دهد. مای بی بی یکی از محبوب ترین سیستم های مدیریت محتوی در بین کاربران ترک زبان بوده و توسط دو سایت در ترکیه پشتیبانی می شود.
 

برای مشاهده ادامه مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید


درمورد انجمن MyBBDestek

در مورد گروه MyBBDestek و اهداف آن


MyBBDestek (به فارسی: پشتیبانی مای بی بی) به عنوان پشتیبانی رسمی MyBB در ترکیه در هدف پشیبانی و راهنمایی کاربران ترک زبان MyBB راه اندازی شده است. فعالیت های MyBBDestek در زمینه پشتیبانی عمومی MyBB، راه اندازی و بروزرسانی مای بی بی، افزونه های مای بی بی و پوسته های مای بی بی می باشد علاوه بر این به سوالات پاسخ دهی و مشکلات آنان را رفع میکند.

کاربرد آسان MyBB

سیستم مای بی بی بسیار کاربرپسند بوده و کار با آن به سادگی امکان پذیر است


سازندگان قصد دارند MyBB را کاربرپسندانه تر و کار با آن را آسان تر کنند. MyBB از ساختمان استانداردی برخوردار است به همین دلیل کاربران به راحتی می توانند با آن کار کنند. کاربران شما می توانند از طریق کنترل پنل کاربری خود شیوه مشاهده مبحث را تعیین کنند. همچنین آن ها به سادگی می توانند مبحث جدیدی ایجاد و یا مباحث قدیمی پاسخ دهند. مدیران نیز به سادگی می توانند از ابزار مدیریت استفاده کنند.

کنترل و مدیریت ساده MyBB

به کمک کنترل پنل پیشرفته سریع و به راحتی تنظیمات انجمنتان را تغییر دهید


پنل مدیریت مای بی بی به شما اجازه می دهد با سلیقه خود انجمنتان را کنترل کنید. به سادگی میتوانید تنظیمات و ظاهر انجمن را تغییر دهید. ابزار های گوناگون را میتوانید به بخش دسترسی سریع (داشبورد) کنترل پنل اضافه کنید. در کمترین زمان میتوانید تنظیمات انجمن، کاربران، گروه های کاربری را مدیریت کنید. سلامتی سیستم را کنترل کنید و قالب های دلخواه ایجاد کنید و پلاگین (افزونه) های مختلف نصب کنید.


سیستم افزونه (پلاگین) امن و قدرتمند

با مدها و افزونه های پیشرفته سایت خود را قدرتمندتر کنید


مای بی بی یکی از آن دسته برنامه هایی است که دارای پیشرفته ترین سیستم پلاگین هستند. آپلود فایل پلاگین تنها در مدت چند دقیقه ممکن بوده و نصب آن نیز تنها با فشردن یک دکمه ممکن است. کاربران فعال در محیط دوستانه و صمیمی MyBB مسئولیت آماده سازی پلاگین های متعدد را بر عهده گرفته اند. در MybbDestek تمامی سوالات و مشکلات پلاگین ها مورد بررسی قرار گرفته و رفع میشودن تا کاربران بدون مشکل از پلاگین های مختلف استفاده کنند.


منبع : ترجمه شده در سایت مادر توسط مدیر محترم سایت مای بی بی ایران




برای سفارش ساخت انجمن با این انجمن ساز و طراحی قالب یا کامل سازی یا رفع مشکل میتونید در این بخش نظر بزارید

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی



پایه ریزی : بیان