نصب و طراحی انواع سایت , انجمن , شبکه اجتماعی و فروشگاه های اینترنتی

تماس : 09338096067

ساخت انواع سایت و انجمن بر روی بهترین هاست های دنیا

  • ۰
  • ۰

توجه داشته باشید از آنجا که قرار است در اینجا ما پی اچ پی مای ادمین را ویرایش کنیم به منظور اطمینان قبل از هر کاری از دیتابیس خود پشتیبان تهیه کنید تا در صورتی که به طور ناخواسته چیز دیگری را ویرایش کردید بتوانید آنرا به حالت اولیه برگردانید. برای رفع مشکل خراب شدن وردپرس بعد از نصب قالب از طریق پی اچ پی مای ادمین (phpMyAdmin) به دیتابیس مربوط بروید.



رفع مشکل وردپرس بعد از نصب قالب خرابوردپرس دارای چندین تیبل (table) است که ما در اینجا قصد ویرایش یک ردیف در تیبل options را داریم، بنابراین بر روی این تیبل کلیک می کنید تا بتوانیم ردیفهای آنرا مشاهده کنیم.


قالب معیوب وردپرسپس از کلیک این تیبل با ردیفهای بسیار زیادی مواجه خواهیم شد. معمولا پی اچ پی مای ادمین در هر صفحه تعداد 30 ردیف را به ترتیب لیست می کند که اگر برای چنین است و از آنجا که ما قصد داریم ردیفهای 45 و 46 را ویرایش نماییم از بخشی که توانایی انتخاب صفحات را دارید صفحه ی 2 را انتخاب فرمایید.


رفع خرابی وردپرس بعد از نصب قالب خرابدر صفحه ای که باز می شود به قسمتی که option_id شماره ی 45 و 46 با نام های template و stylesheet قرار دارد بروید و option_value آنها را که معادل قالب خراب کنونی است به نام یک قالب سالم تغییر دهید توجه داشته باشید که نام قالب همان نام فولدری است که قالب در آن قرار دارد و اگر نام قالب خود را نمی دانید باید به به پوشه ی wp-content > themes از هاست خود که وردپرس را آنجا نصب کرده اید بروید تا لیست قالبهای خود را بر اساس نام فولدر آنها ببینید. در پی اچ پی مای ادمین می توانید با کلیک بر روی هر مقدار آنرا ویرایش کرده و با زدن کلید اینتر تغییرات را اعمال نمایید


بالا نیامدن کنترل پنل وردپرساگر مراحل فوق را به درستی انجام دهید و نیز قالب جدید شما که نام آنرا در بخش فوق وارد می کنید نیز خراب نباشد باید مشکل شما رفع گردد.

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی



پایه ریزی : بیان