نصب و طراحی انواع سایت , انجمن , شبکه اجتماعی و فروشگاه های اینترنتی

تماس : 09338096067

ساخت انواع سایت و انجمن بر روی بهترین هاست های دنیا

  • ۱
  • ۰

پرستاشاپ چیست ؟

درباره پرستاشاپ

پرستاشاپ نام یک اسکریپت ( یا نرم افزار ) فروشگاه ساز اوپن سورس ( به معنی متن باز ) هست که توسط تیم توسعه دهنده آن که در حال حاضر بیشتر از 100 نفر هستند به صورت رایگان در سطح جهانی منتشر شده است. اولین نسخه پایدار این فروشگاه ساز در 20 فوریه سال 2008 میلادی ( زمستان سال 1386 هجری شمسی ) منتتشر شد. به دلیل ساختار برنامه نویسی عالی و پویایی و قدرت تیم پشتیبانی که به سرعت نواقص و اشکالات گزارش شده در این نرم افزار را رفع کرده و امکانات جدید به آن اضافه میکردند ، این اسکریپت به سرعت رشد کرد و مورد استقبال عمومی قرار گرفت . در حال حاضر به جرات میتوان گفت که پرستاشاپ در حوزه کاری خود ، یکی از قویترین اسکریپتهای مطرح در سطح جهان است.


برای مشاهده ادامه مطلب به ادامه مطلب مراجعه کنید


قابلیت های خاص و ویژه پرستاشاپ کمک زیادی به پیشرفت آن در طی این سالها نموده است. قابلیتهایی از جمله پشتیبانی از سایتهای چندزبانه و همچنین قابلیت چند واحد پول در فروشگاه که مخصوصا در کشورهای اروپایی بسیار حائز اهمیت هستند. از بدو انتشار نخستین نسخه ، تیم پرستاشاپ همواره در نسخه های جدید خود ، امکانات جدیدی را عرضه نموده و خود را با آخرین استانداردهای برنامه نویسی و طراحی صفحات وب منطبق نموده است. مشتریان پرستاشاپ با ارتقا نسخه خود به آخرین نسخه ، میتوانند همیشه همراه با آخرین تکنولوژیهای طراحی وب ، سئو و فروشگاه های اینترنتی گام بردارند.

استفاده از موتور قدرتمند اسمارتی و فریمورک برنامه نویسی منظم و بهینه پرستاشاپ ، باعث شده است که این اسکریپت انعطاف بسیار بالایی داشته باشد و به جرات میتوان گفت که هر قابلیت و امکاناتی را میتوان برای این اسکریپت فراهم نمود. به لطف فراگیر شدن این اسکریپت ، قالبها و ماژولهای زیادی برای نسخه های مختلف آن نوشته شد و تیم های مختلفی در کشورهای سراسر جهان به پشتیبانی و توسعه آن مشغول هستند. در ایران نیز تیم پرستاشاپ فارسی (آی پرستا) در حال توسعه و بومی سازی این اسکریپت قدرتمند برای کاربران ایرانی می باشند.

پرستاشاپ نسخه ها و آپدیتهای خود را بصورت رایگان ارائه میکند و منبع درآمد آن ، از فروش  قالب ، ماژول و پروژه های طراحی و پشتیبانی سایتهای مختلف تامین میگردد. همچنین اسپانسر های مختلفی از این تیم پشتیبانی میکنند که در سایت اصلی آن به آدرس http://PrestaShop.Com قابل مشاهده هستند.



منبع : آی پرستا


برای سفارش ساخت فروشگاه با این مدیریت محتوا و طراحی قالب یا کامل سازی یا رفع مشکل میتونید در این بخش نظر بزارید

نظرات (۱)


طراحی بنر گیف در سایزهای مختلف با کیفیت گرافیکی بالابه صورت رایگان

در وب گاه سیتی بنر

در صورت تمایل سفارش خود را در قسمت نظرات درج نمائید(نظر خصوصی ندید.) تا در اسرع وقت بنر وبلاگ شما طراحی شود..

پاسخ:
با سلام ممنون از همکاری شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی



پایه ریزی : بیان